نماد سلام
نماد سلام نماد صلح و دوستی و اعتماد و اطمینان است
فواید دریافت گواهی نامه استفاده از نماد سلام
هر شرکت و یا صنفی که "نماد سلام" را بر روی تولیدات و کالاهای خود درج نماید، نشان دهنده این است که آن کالا، کیفیت قابل قبولی داشته و با اطمینان می توان آن کالا و خدمات را خریداری نمود
دبیرخانه نماد سلام
دبیرخانه شامل:
- دفتر بازرسان، کارشناسان فنی و ممیزان
- واحد ارزشیابی و صدور گواهی نامه "نمادسلام"
پرسشنامه درخواست صدور گواهی نماد سلام
دبیرخانه نماد سلام |
پرسشنامه درخواست صدور گواهی نماد سلام |
|
الف) مشخصات کلی شرکت
فارسی: لاتین: |
نام کامل شرکت |
تلفن مستقیم: موبایل: ایمیل: |
نام و نام خانوادگی مدیرعامل |
نشانی دفتر مرکزی:
تلفن:
نمابر:
ایمیل:
نشانی کارخانه:
تلفن:
نمابر: آدرس سایت شرکت:
نماینده مدیریت:
نام و نام خانوادگی:
تلفن:
موبایل: ایمیل:
ب) محصولات تولیدی
نام محصول:
1-
2-
3-
4-
5-
ج) اطلاعات پرسنلی و سازمانی
سطح شغلی |
تعداد |
مدیران و روسا |
|
تکنسین ها |
|
مهندسین |
|
کارکنان |
|
کارگران |
|
صدور گواهی نامه نماد سلام
گردش کار صدور گواهی نامه "نماد سلام"
-
- 1- فرم پرسشنامه شماره 1 را که در سایت موجود است، تکمیل کرده و همراه با تصویر مجوزهای قانونی بند ج به ایمیل
- ارسال نمایید This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- 2- تکمیل و ارسال فرم قرارداد مابین دبیرخانه نماد سلام و واحد متقاضی (موجود در سایت)
- 3- واریز مبلغ تعیین شده از سوی دبیرخانه، برای صدور گواهی نامه استفاده از نماد سلام و ممیزی شرکت
تبصره: در صورت نیاز به آزمایش محصول، تهیه نمونه مورد نیاز توسط کارشناس و ارسال آن به آزمایشگاه الزامی است
- 4- بازدید از واحد متقاضی توسط کارشناسان تائید صلاحیت شده
- 5- تکمیل پرونده شرکت متقاضی و ارجاع آن به واحد صدور گواهینامه
- 6- صدور گواهی نامه "نماد سلام"
•برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های
مدیر ارتباطات: اکبر حمیدی 0993136883
مدیر اجرایی: مهدی حسن زاده 09121432460
تماس حاصل فرمائید
مراحل تمدید گواهی نامه "نماد سلام "
- دریافت و بروز رسانی فرم پرسشنامه شماره 1 و ارائه مراحل فوق
هدف مدیریت از دریافت گواهی نامه "نماد سلام"
1- اطمینان دادن به مشتریان نسبت به کیفیت کالا و سلامت خدمات و پاسخگو بودن به مشتریان و ذینفعان
2- توسعه صادرات
3- افزایش توان رقابتی شرکت ها - 4- سایر